Onze klanten 'Het Goede Gevoel' bezorgen, dat is ons streven. In de praktijk betekent dit dat wij duurzame relaties aangaan met onze klanten en leveranciers. Voor onze relaties streven wij naar financiële rust en zekerheid, waarbij wij gemak bieden en service met een glimlach tegen een concurrerende, eerlijke prijs.

Echt contact - vertrouwen

Wij kijken verder dan alleen naar producten als verzekeringen of hypotheken, wij willen graag weten in welke levensfase u zit, welke wensen u heeft en bijvoorbeeld hoe uw kinderen heten. Ook zijn wij geïnteresseerd in het wel en wee van uw gezin of bedrijf en vinden het leuk om te weten waar u blij van wordt. Dit geeft ons veel inzicht in uw persoonlijke situatie en daarop kunnen we onze diensten optimaal afstemmen. Uiteraard vertelt u alleen datgene wat u met ons wilt delen, maar hoe meer wij weten hoe gerichter ons advies.

Kennis en kunde

U kunt er van uit gaan dat al onze medewerkers de juiste kennis in huis hebben om u te adviseren. We volgen alle recente ontwikkelingen op de voet zodat ons advies actueel is, of het nu gaat over verzekeringen, financiële planningen of hypotheken. Ook met betrekking tot vakinhoudelijke trainingen en opleidingen hebben onze adviseurs de benodigde diploma's en volgen zij regelmatig aanvullende opleidingen.

onafhankelijkheid

Onze adviseurs zijn onafhankelijk en selecteren de beste oplossingen bij diverse verzekeraars. Om zaken goed en snel te kunnen afhandelen werken wij (Verberkmoes Assurantiën) nauw samen met het volmachtbedrijf Verberkmoes Assuradeuren. Dit bedrijf is (evenals Verberkmoes Assurantiën BV) 100% eigendom van Verberkmoes Holding BV. Wij hebben ervoor gekozen om ons advies op basis van ongebonden objectieve bemiddeling voor u uit te voeren. Op de website van dit assuradeurenbedrijf wordt hun werkwijze nader toegelicht. Ter voorkoming van conflicterende belangen hanteren wij enkele regels, die u kunt terugvinden in de Kwaliteitsnormering NVGA, artikel 1.1.

De algemene voorwaarden en dienstenwijzers hebben wij voor u overzichtelijk bij elkaar geplaatst zodat u snel de juiste documenten kunt vinden.

klachtenafhandeling

Ondanks onze zorgvuldige benadering is het altijd mogelijk dat u niet geheel tevreden bent over de dienstverlening. Dat kan. Heeft u een klacht, schroom dan niet dat met ons te delen. Wij zullen dan ons best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht onze oplossing u dan toch niet bevallen, dan heeft u de mogelijkheid om het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Deze organisatie neemt dan uw klacht in behandeling en zal deze onafhankelijk beoordelen. Voor meer informatie hierover kunt u terecht op de website van KiFiD. Het klachtenloket 'Mijn KiFiD' geeft u de mogelijkheid om uw klacht online in te dienen waarbij u ook meteen de relevante documenten kunt uploaden en daarna de status van uw klacht kunt volgen. In het KiFiD reglement staan de voorwaarden voor het indienen van uw klacht. Ook kunt u een sneltest doen voor de behandelbaarheid door het KiFiD.

Verberkmoes op Twitter

U kunt ons ook volgen via Twitter, hieronder ziet u de laatste berichten op onze tijdlijn.